Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

Στον δάσκαλό μας...

Απόψε ολοκληρώσαμε μια πολύμηνη επιμόρφωση στις ΤΠΕ Β΄Επιπέδου. 15 άνθρωποι δυο μέρες την εβδομάδα παρακολουθούσαμε και μαθαίναμε πάρα πολλά καινούρια αντικείμενα. Ανάλογα με τις διαφορετικές μας αφετηρίες ο καθένας μάθαινε είτε περισσότερα είτε λιγότερα. Δεν ήμουν ο πιο ανενημέρωτος από τεχνολογίες, αλλά έμαθα πάρα πολλά νέα εργαλεία. Κυρίως έμαθα ότι τα εργαλεία στις τεχνολογίες δεν έχουν τέλος.
Όλα αυτά χάρη στον επιμορφωτή μας, χάρη στον Κώστα. Ο συνάδελφος και δάσκαλός μας στις τεχνολογίες, ο Κώστας είναι ένας ιδιαίτερα ευγενής άνθρωπος και πολύ καλών προθέσεων. Ταυτόχρονα είναι αυστηρός στη δουλειά του και δεν συναινεί σε προσπάθειες μείωσης της προσπάθειας. Δεν έλειψε ούτε όταν ήταν πολύ βαριά κρυωμένος και ποτέ δεν μας προσέβαλε με τη διάθεσή του.
Ο Κώστας είναι techno freak με την καλή έννοια. Γνωρίζει τα πάντα για τα εργαλεία Web 2.0 και μας άνοιξε πολλούς ορίζοντες στην εφαρμοσμένη τεχνολογία.
Θαρρώ πως όλοι της ομάδας ήμαστε τυχεροί που επιμορφωθήκαμε από τον Κώστα.
Τον ευχαριστώ προσωπικά αλλά και εκ μέρους όλων των επιμορφουμένων του τμήματος και του εύχομαι υγεία, προκοπή και κέφι για καλλιέργεια.
Ευχαριστώ, δάσκαλε!

6 σχόλια:

  1. εξι μήνες τώρα μας είχε γίνει συνήθεια Δευτέρα και Τετάρτη απόγευμα να συναντιόμαστε με έναν εκλεκτό συνάδελφο και θέλω να πιστεύω - από τώρα που τον γνωρίσαμε και μετά - και εκλεκτό φίλο που μας έδωσε τα φώτα του στις νέες τεχνολογίες. Ευγενική φυσιογνωμία, μειλίχιος αλλά και άψογος στη δουλειά του, με γνώση στο αντικείμενο του και άμετρη υπομονή, ανεκτικός σε πολλές παραξενιές. Αποκομίσαμε πολλά : ο καθένας ανάλογα με την αντιληπτικότητά του βέβαια. Αυτό φαίνεται και στην τάξη - έτσι τουλάχιστον το βιώνω εγώ.
    Απ'ότι φαίνεται πρέπει να είμασταν μια πολύ τυχερή ομάδα, αφού έτυχε να κληρωθούμε στο συγκεκριμένο κέντρο. Θεωρώ ότι επιβάλλεται από δω και πέρα να μην λέμε το ΚΣΕ Ιλίου αλλά το ΚΣΕ με τον Καλαφάτη.
    Δάσκαλε, ένα "ευχαριστώ" είναι μια λέξη, άλλοτε με ουσιαστικό και άλλοτε με τυπικό νόημα προσποιητής ευγένειας.
    Εύχομαι, λοιπόν, υγεία, χαρά, ευτυχία,πρόοδο, δημιουργικότητα, επιτυχίες, γνώσεις-γνώσεις-γνώσεις....
    "Στο δάσκαλό μου με αγάπη" όπως έλεγαν και τα παλιά μαθητικά λευκώματα
    ΄Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσυπογράφουν τα λόγια σου, Έφη! Κυριολεκτείς!

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ με τους συμμαθητές μου. Μία εξάμηνη επιμορφωτική εμπειρία που χάρη στο δάσκαλο μας εξελίχθηκε σε "περίπατο" στον κόσμο των ΤΠΕ. Αν και ανήκω στη μειοψηφία των μη άρτιων καταρτισμένων οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον επιμορφωτή μας που με μύησε μετ'κόπων και βασάνων σε αυτόν τον πολυδιάστατο κόσμο ελπίζοντας μελλοντικά να εφαρμόσω έστω και κατά το ήμισυ αυτά που έμαθα. Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίζεις το λειτουργικό σου έργο. Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ότι πιο ευχάριστο μπορούσε να μας συμβεί, μέσα στη μιζέρια του χρόνου που πέρασε.
      Εκεί που πίστευα ότι, τίποτα δεν υπάρχει και τίποτα δεν λειτουργεί, υπήρχε η Δευτέρα και η Τετάρτη. Ξεκίνησα επιφυλακτικά, δεν πίστευα, δεν περίμενα, είχα πολλές φορές απογοητευτεί από επιμορφώσεις και επιμορφώσεις, από σεμινάρια και ημερίδες που κατέληγαν σε νυχτερίδες «μία από τα ίδια έλεγα μέσα μου», όμως ο δάσκαλος κάνει τη διαφορά.
      Το πιο σπουδαίο για μένα είναι, ότι ο Κώστας μας θύμισε ότι είναι στο χέρι μας, να κάνουμε την τάξη μας «να δουλεύει», «να προχωράει», «να τρέχει».
      Πήγαινα με χαρά και στενοχωριόμουν αν έχανα το μάθημα, κατάλαβα ότι θέλω να μάθω να εκπαιδευτώ, να γίνω καλύτερη δασκάλα.
      Οι συμμαθητές μου θα πιστεύουν, ότι είχαν πάντα αυτή την «άνεση», να λέω τα κατορθώματα μου με τα εργαλεία του web 02, δεν ήταν έτσι, ο Κώστας το κατάφερε, μου έδωσε κίνητρο και ενεργοποίησε την περιέργεια και τις δυνατότητες μου.
      Δεν ξέρω τι λέμε για την αξιολόγηση, αλλά στην περίπτωση αυτή θα αξιολογήσω τον δάσκαλο και θα πω ότι αν αυτό το κράτος σεβόταν τον εαυτό του, θα είχε τα αυτιά και τα μάτια του ανοιχτά και θα επιβράβευε αυτόν που ξεχωρίζει και θα έδινε και σ αυτόν κίνητρο να συνεχίσει. (Έτσι, γιατί άκουσα πώς έγιναν και μειώσεις στις αποδοχές των επιμορφωτών).
      Επειδή η μοναδική παροχή στον εκπαιδευτικό, είναι αυτή η επιμόρφωση και ο δάσκαλος και εμείς τη σεβαστήκαμε και δουλέψαμε και προσπαθήσαμε με περισσή αξιοπρέπεια, θα συνιστούσα στους ιθύνοντες να την αφήσουν ήσυχη.
      Ας αφήσουν κάτι ανέγγιχτο, οικονομία γίνεται κουρεύοντας το άχρηστο όχι κουρεύοντας το χρήσιμο.
      Ευχαριστώ δάσκαλε και συγγνώμη ( μίλαγα πολύ)!
      ΝΤΟΡΑ ΚΟΥΛΙΝΟΥ

      Διαγραφή
  3. Θέλω να προσθέσω ότι η διδασκαλία είναι ένα δύσκολο λειτούργημα, γιατί ανά πάσα στιγμή και δευτερόλεπτο κρίνεσαι όχι μόνο για την κατάρτισή σου στο γνωστικό αντικείμενο αλλά και για την προσωπικότητα σου, την ιδιοσυγκρασία σου και τη στάση σου απέναντι στους μαθητές σου. Ο Κώστας, ο δάσκαλός μας, εκτός του ότι μας έμαθε πολλά πράγματα ουσιαστικά, που τελικά φάνηκε ότι είχαν το αναμενόμενο αποτέλεσμα, αφού όλοι, λίγο έως πολύ, προβληματιστήκαμε πάνω στις ΤΠΕ και τον τρόπο ενσωμάτωσης τους στην παραδοσιακή διδασκαλία, κέρδισε το σεβασμό και την αποδοχή από τους συναδέλφους, κάτι που δεν είναι εύκολο να αποκτηθεί ούτε και αποσπάται με βίαιο τρόπο ή επιτηδευμένες ενέργειες. Η απόδειξη είναι όλοι μας τον αποκαλούμε «δάσκαλο» κι ας αναλογιστούμε το βάρος και την ευθύνη της λέξης…
    Κατερίνα Παππού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ κι εγώ, δάσκαλε, για τα εξαιρετικά μαθήματα τεχνολογίας αλλά ακόμη περισσότερο σε ευχαριστώ για τα εξαιρετικά μαθήματα ήθους, εργατικότητας, ευαισθησίας και ευγένειας! Να έχεις υγεία και να είσαι πάντοτε τόσο δημιουργικός! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!
    Αναστασία Τζίβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή